نارسایی کلیه چیست
نوشته شده توسط : rshaole

نارسایی کلیه چیستنارسایی کلیوی - یک بیماری پاتولوژیک است که در آن تا حدی یا کاملا توانایی کلیه برای تشکیل و (یا) ادرار را از دست داده، و به عنوان یک نتیجه، توسعه جدی آب نمک، اسید و باز و هموستاز اسمزی از ارگانیسم که باعث آسیب ثانویه به تمام سیستم ارگانیسم.

نارسایی مزمن کلیه - کاهش تدریجی در عملکرد کلیه قبل از انقراض آن، ناشی از از دست رفتن پیشرونده بافت کلیه به علت بیماری مزمن کلیه، جایگزینی تدریجی بافت بافت همبند کلیوی و اسکار کلیه.

نارسایی مزمن کلیه در یکی از 200-500000000 مردم رخ می دهد. در حال حاضر، تعداد بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه را افزایش می دهد در سال های 10-12٪.

کلیه انجام وظایف مهم برای بدن: خروج محصولات متابولیک، آب و الکترولیت و تعادل اسید و باز را حفظ کند. این فرآیندها جریان خون کلیوی ارائه شده است. گلومرول می توانید فیلتر و توبول های کلیوی مسئول بازجذب، ترشح و توانایی تمرکز می باشد.

نارسایی شدید کلیوی است که به نام نارسایی کلیه است. این سندرم به فروپاشی هموستاز منجر می شود و توسط آب دچار اختلال شده و تعادل الکترولیتی است. نقض و تعادل اسید و باز بدن است.

نارسایی کلیه می تواند حاد یا مزمن. نارسایی حاد پس از بیماری حاد کلیه توسعه و معمولا برگشت پذیر است. نارسایی مزمن کلیه یک نتیجه از دست دادن عملکرد پارانشیم است. آن را به آرامی توسعه و پیشرفت می کند.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. بازیابی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: